090822

Hej!
Idag vaknde jag vid 2, chillade hemma fram tills halv 5. Sen drog jag till stallet och smörjde allting och sen tog jag in hästen och gav honom mat och tvättade hans ben eftersom det var ganska lerigt i hagen. Tog sen en liten promenad och släppte ut honom igen. Han blev glad och gnäggad eoch kompisarna sen kom dem galopperandem hihi så söta! Är på landet så jag ska inte träffa några kompisar. Ska vara hemma i helgen och se till att jag blir frisk! Har nämligen nästan alla symptom för svininfluensan..men Per tror jag bara är förskyld. Per är doctor, så det är skönt men man vet aldrig. Nu äre Hannah Montana på tv!!!!!
pusss

Kommentarer
Postat av: Bolivia

Hela din blogg handlar fan om din hezt.. Blir en aaaaning tjatigt! Och hannah montana? Matilda #2 varning!! Inte okej någonstans nicki.. -.- Pppppppussss och gnägg

2009-08-27 @ 18:47:35
URL: http://nollfyrtiosex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback