3de dagen!

Hej! Kom precis hem fårn skolan. Vi började halv 9, ganska skönt. Vi har pratat om ridskola osv, alla har bekantat sig med varandra lite mer och alla i min klass är verkligen supertrevliga. jättenöjd med klassen!
När jag, Nathalie och Mimmi skulle gå ut så tog vi hissen, vem orkar liksom gå ner för trappor när det finns hiss? men iaf, då så fastnade hissen i några minuter så vi blev skiträdda och tröck på alarmknappen och precis då åkte hissen ner! Fyfan vad vi blev rädda. tänk om hissen hade åkt ner och typ mosats?
ska åka ut till hästen vid 6, mamma kör. :) vet inteom jag ska rida idag, han har stått nu i tisdag och onsdag. Är ju sjuk och vet ite om jag borde rida, vill inte bli jättesjuk nu när skolan har precis börjat...Så vi får se hur det blir. skriver ett inlägg ikväll om jag rider.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback