bad news

Hej! Fick precis ett sms av Sanna där Peter verkligen avråder mig från att stålla richard i östnora ¨så vi ska typ inte göra det. det enda jobbiga är ju att vi har redan skrivit kontrakt..Karolina sa också att östnora va en dum plats så aa, nu blir det inte östnora. Peter har fixat plats till mig som är närmare så hoppas jag och mamma kan åka dit och titta idag. Det är verkligen hemskt när det blir såhär med stallägare! Nu måste vi betala för både thorsholma och stallet i östnora men hästen säkerhet kommer ju först eller hur? Hoppas de iaf har ridbana och att man kan rida in i häringe. för då kan man rida ut med sanna och malin! :D Nu måste jag bara vänta på att mamma ska komma hem så jag kan berätta the bad news.

Idag ska Richard stå, så jag ska snart cykla till stallet och ge hästen mat. Sen ska jag åka in tilll stan och eventuellt träffa hannah. Igår missade jag Cassis fest!!!!! jag trodde hon inte skulle ha fest men sen messar Oscar och säger att det är fest! GAAAAH, fan vad sur jag blev haha. men aja, nästa gång! Nu ska jag äta frukost och sen cykla till stallet.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback