dagens plan

Har varit hos hästen idag och gett honom mat oc borstat och sen släppt ut honom igen. Han kom till mig idag i hagen, hihi! Fredrik och hans familj (Pers son) har varit hos oss i helgen. De följde med till stallet idag, per fick leda RG till stallet, duktigt! När jag stod och borstade så börja RG frusta då blev lilla Ebba jätterädd och började gråta haha, gulligt va? Ebba & Klara är tvillingar och är 3 år.
Senare idag ska jag på bio med Hannah vi ska se The Proposal. har inte träffat henne på typ hur länge som helst! så det ska bli skitkul. Vi skulle lämna mamma på kungliga eftersom hon har tennismatch, asså fyfan vilken trafik! bara för att det är Horsegame på Ryttarstadion. Jag vill dit och titta men pallar inte dra dit själv men jag fick se lite iaf!
Har precis skickat mail till de som säljer Cannavaro oc väntar ivrigt på att de ska svara! är verkligen kär i den hästen asså, så jävla snygg! Men men de svarar när de kam, hoppas verkligen att han inte blir såld innan vi hinner dit men om han skulle bli det är det inte hela världen...det finns ju många andra hästar som är lika duktiga. Jag och mamma funderade på att vi åker på lördag och provrider på kvällen och om jag gillar oonom så provrider jag igen på söndag morgon innan vi åker hem. Så jag hoppas hoppas att han är så underbar och fin som jag föreställer mig, haha. typiskt mig att ha höga förväntningar. Nu ska jag duscha och fixa mig innan jag går hemmifrån!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback