Dålig uppdatering?..

Hej! har inte bloggatpå länge för jag har inte haft lust helt enkelt. Har inte ridit mycket. Skrittade ut i lördags och så stod han i söndags, rida i måndags (fyllde år) sen stod han tisdag och idag. Varför vet jag inte. Har inte orkat rida och har blivit sjuk.. På min födelsedag så åt vi middag ute och jag fick en ny mobil samt ett champagne glas av Magnus. Av Per ska jag få massa kläder, vi ska ut på stan nästa vecka och köpa lite grejer. Av mamma ska jag få mina veredus skydd och eskadron och kanske ska flirta till mig ett nytt hoppschabrak. har börjat gymnasiet, i tisdag. Real gymnasiet riktigt bra faktiskt! trivs också skitbra. men jag orkar verkligen inte skriva mer, det är tråkigt!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback