härligt!

som rubriken lyder, den här dagen har varit härlig än så länge! så jävla nöjd med ridningen idag, han gick skitfin i vänster lite tung i handen men det brukar han vara eftersom han svaga sida är vänster. Fick lossa honom ordentligt och sen i slutet blev han super i vänster och galoppen har aldrig varit bättre! så jävla nöjs med min polle! Men han va lite dum idag också. Vi skulle egentligen till ovalbanan eftersom jag tänkte ha lite konditionsträning men eftersom jag inte fick över honom bron så fick jag rida tillbaka till den stora ridbanan vid det stora stallet. Fattar inte varför han inte vill gå över, så konstigt. Vi gick över där igår och han bara gick över och brydde sig inte..får rida dit igen men Anndao så jag får lite draghjälp. Mammas kompis Mira är här och hon har med sig sina barn. Hennes dotter Simone rider också så hon fick skritta av Richard på banan. Jag fick vara ledare, det va så sjukt länge sen! Iaf jag kan inte låta henne rida själv för då drar han bara iväg med henne..han drog ju iväg med Klara, hahahaha. När jag försökte få honom att gå över så backade han och stegrade sig bara. Jag tyckte ju det va sjukt kul men jag fick faktiskt ge mig när jag märkte att han aldrig skulle gå över. Igår vare ju någre killar som fiskade där och skrämmde livet ur honom så det kan ju ha varit det..Idag ringde mamma till ATG Kliniken på Södertörn. Richard ska åka dit för att få sina tänder kollade och sen vaccineras. Han är INTE ALLS LÄTT att vaccienras kan jag säga, sist så blev veterinären skadad och började blöda på handen. Låt inte skenet bedra ;) Richard är inte alltid så snäll som han ser ut!
pussssssssssss


bilden är inte från idag

Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV: Ja det är det en del som tror :P Men han är min lilla ponny ;P

2009-08-06 @ 22:52:09
URL: http://jennifersumar.blogg.se/
Postat av: Jennifer

SV: Ja det är det en del som tror :P Men han är min lilla ponny ;P

2009-08-06 @ 22:52:10
URL: http://jennifersumar.blogg.se/
Postat av: sarah

Fin!

2009-08-10 @ 15:43:56
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback