Hoppträning

Hoppträning gick GRYMT! min häst va så duktig, superstolt! Först kom vi till stallet fixade och lastade sen skulle vi tyldigen hämta Per mitt i stan, dummaste vi någonsin gjort asså! Det var ju kaos överallt! Men sen tillslut kom vi till träningen och vi va bara4 st så det var skönt. Hoppade lite olika hinder, behövde övertalas lite ibland men tillslut gick det super! Ragna tyckte också att han har blivit mycket bättre men att jag skulle prova ett parerbett . så vi får se hur det blir med det, han är ju så svår att svänga i kombination. han blir lite vinglig och svår att svänga så hon tyckte jag skulle ha det ett tag så någon dag får jag dra till stan och hitta ett sånt bett. :) Blev tyvärr inga bilder för mamma hittade inte kameran vilket jag gjorde när vi skulle åka hem! typiskt! men men nästa gång får det bli filmer och bilder. :) idag i skolan var vi på Djursholms ridskola, det var väl helt okej. Vi gjorde en lek sen skrev vi ett förkunskapsprov. Sen slutade vi! Fast jag, Nathalie och Annie hade det jävligt svårt att hitta dit så vi kom 1 timme för sent! bra va? haha, på träningen var det värsta bitchen. Hon skröt som fan. Träningen var precis slut och då stod hon, jag och hennes mamma. då säger hon "mamma, båda mina hästar gick jättebra idag" och ger värsta bitchblicken och sen säger hon " synd att min 3dje häst inte kunde komma" HAHAHAHA, idiot eller vadå typ careface ju? bitch.
pusss

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hihih, vad söt du är. "Parrängstång"..

2009-08-27 @ 23:40:25
URL: http://karolinaorauni.blogg.se/
Postat av: Lotta

e det sånt bett som jag hade förut du ska ha?

2009-08-31 @ 11:35:08
URL: http://excellenttcharm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback