jobbigt

Hej.. är inte på bästa humör just nu. Det är lite knas här hemma om hur vi ska göra med hästen. Vi har ju plats i Vallentuna men nu när vi ska flytta till landet så har vi precis hittat en plats där vi bor så nu vill mamma att vi ska vara kvar på landet. Men jag har ju sagt att jag vill vara kvar här hemma i stan så länge som möjligt. Vi får se hur det blir. Vi har ringt till ett stall som är mittemot där Richard går på bete. Vi ska dit imorgon och titta. Vi vill ju hellre stå i det stora stallet som bara är 3 minuter ifrån mig och dem har ju två ridbanor, en ovalbana och ridhus. Jag vill ju helst stå i ett stall med ridhus.  Vi flyttar tillbaka till Thorsholma på måndag och är där i någon månad och sen flyttar tillbaka till landet. Det tar 1 tim 30 min att åka till hästen i Vallentuna från stan men om han står i Västerhaninge så tar det ju bara 55 min! humm. Fast jag gillar ju att vara på Thorsholma och vi har betalt kallhyra hela sommaren som är 1600 :-.
Han ska också eventuellt åka på tillridning. Han va hos Jennie Fröcklin i 6 veckor innan sommaren. Han är ännu inte klar med utbildningen, så han åker nog tillbaka. Han blev ju som en ny häst när han kom tillbaka. ;)
Ikväll ska jag på bio med Anndao, vi ska nog se Sommar med Göran. Vi hörs senare!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback