kvällen

Tja! Sitter här hemma hos Anndao. Vi har varit på bio och sätt Sommaren med Göran. Den va ganska rolig! Fast förväntade mig dock mer...men aja! Svenska filmer brukar vara dåliga men den här va helt okej. Nästa gång jag ska på bio vill jag se Ica Age 3 eller Harry Potter. ;)
Var inte i stallet idag eftersom Richard står så Anndao gav honom mat och borsta honom osv. Så han mår fintfint! Imorrn ska jag skritta ut och lastträna honom kanske eftersom han har blivit konstigt när vi ska lasta. Det börja när vi skulle åka hem ifrån en hoppträning och de stannde han framför transporten och vägrade gå in förutom när vi använde linor, då gick han in utan problem så imorrn blir det eventuellt lastträning. Vi ska också titta på stall! Vi kommer stå där om vi inte får plats i det stora stallet med ridhus. Hoppas hoppas på att vi får plats i det stora stallet. Håll tummarna för mig! :D
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback