Måndag

godkväll! Kom precis hem, har varit i stallet och ridit hästen. Det gick jättebra och han va ännu lättare i handen. Har också märkt att han har lättar för att sätta benen under sig i vänster galopp om man står upp. Vi var och tittade på ett stall idag två busshållplatser från mig, vilket är jättebra för då kan jag åka moppe dit. De hade inget ridhus men vi ska bara stå där tills vi får plats i det stora stallet. Richards box har en dörr som man kan öppna under sommaren. Som ett litet fönster, mysigt! Det var ju dock inte lika fint som thorsholma men det var mysigt och ändå ganska fint. Jag red i ungefär 25-30 min men intensivt. Han va ganskaaa trött i slutet men men han behövde få jobba ordentligt. :)
idag i skolan har vi bara snackat om PBL sen typ inget, haha. det var ganska tråkigt men ändå slappt så det var skönt.
pusssss

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hahah, vänta bara tills du får se stallet där våran står.. Få int hjärtattack eller något om du vågar dig dit.. ;)

2009-08-24 @ 22:35:32
URL: http://karolinaorauni.blogg.se/
Postat av: Anna är i USA 09/10

svar: ja, du kommenterade på min blogg :P

2009-08-25 @ 02:33:46
URL: http://annizhiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback