morgonpigg?

Godmorgon?! Jag är skittrött. Klockan är 11..och jag brukar gå upp typ 13.00? Men men, måste man gå upp tidigt så måste man right? och nästa vecka börjar skolan. Då blir det tidiga morgonar! Vad händer idag? Jo, vi ska åkte till ATG Kliniken i Stav. Första gången jag åker till klinik och första gången hästen åker till kliniken. Det blir roligt. Han ska vaccineras mot botulism. Han blev vaccinerad mot det första gången för 1 månad sen. Och så ska han få sina tänder kollade! :D De ser jättefina ut men jag är ju ingen tandläkare. ;) Nu ska jag äta frukost, titta lite på min bästav'än TV och koppla trailern till bilen.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback