Nykär!

Hej! Idag red jag Richard och det gick mycket bättre än vad jag trodde. Den hära vilan har gjort susen! Dock behövde jag lossa väldigt mycket i vänster men sen på slutet blev han riktigt fin! Då och då var han jättelätt i handen ist för att vara tung hela tiden, så det var bra! Skrittade ganska mycket också. Red på den lilla ridbanan vid det stora stallet och skrittade hem sen genom skogen. Tänkte jag kunde skriva veckans schema:

Måndag: dressyr
Tisdag: vila
Onsdag: dressyr
Torsdag: hoppträning
Fredag: skritta ut på lång tygel
Lördag: uteritt
Söndag: vila

För någon dag sen skickade vi sms til Miriam och frågade när vi kunde flytta till hennes stall och idag skickar hon sms och säger att hon inte har någon plats kvar?! Hennes boxar var ju inte ens till uthyrning egentligen! Fan vad sur jag blir! Vart fan ska man nu stå med hästen? Jävla idiot. Vi sa inte att vi skulle flytta dit utan vi skulle först prata med Peter och se om han hade någon plats, men det hade han inte. och då hade vi bestämt med Miriam att vi skulle isf stå hos henne! ijdkglsldkbhlxfknblkxnbhlkxfhn idiot..så jävla oseriöst.

blääää

Kommentarer
Postat av: Anna är i USA 09/10

svar: haha, ok! För mig var det något nytt iaf ;)

2009-08-23 @ 20:52:02
URL: http://annizhiusa.blogg.se/
Postat av: Anna är i USA 09/10

svar: anna...?

2009-08-24 @ 01:20:54
URL: http://annizhiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback