onsdag

God kväll!
Idag har jag varit i skolan och vi har gjort PBL, samma sak varje dag börjar bli tråkigt plus att lärarna snackar hela tiden och skämtar om saker. Man skulle liksom sluta 40 minuter tidigare säkert om de inte höll på så. Idag skulle vi få sluta 20 i 3 men så blev det inte och därmed missade jag tvärbana som går 55. Så jag åkte med Nicole och Karolina till västerhaninge sen fick jag vänta där 40 minuter på bussen. Idag red jag plutten han var fin, lossade igen väldigt mycket vänster. men sen vart han fin, det kunde dock ha gått bättre i galoppen han blev lite ostadig i formen. Men jag va nöjd, han skötte sig bra ;) sen åkte jag hem och här sitter jag nu! Ska snart ut med hunden sen ska jag äta. Idag fick vi veta var vi ska ha praktikoch det blef fornabod, det är Annika Gustavsson som tydligen är duktig, hon har tillridning inridning och tävlingshästar.
puss


Kommentarer
Postat av: Anna är i USA 09/10

svar: haha , ok ^^ Jag bara svarade till den bloggadressen som stod :)

2009-08-26 @ 20:50:41
URL: http://annizhiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback