Seg dag


 
bläääääääääääääääää, tråkig dag. Så himla trött, vaknade typ 40 gånger inatt bara för att det va så jävla varmt och jag vågar inte sova med öppet fönster..Så är det på landet, jag tycker det är skitläskigt när det är mörkt och jag är rädd för rådjur. På riktigt, inget skämt! De är så läskiga och fula och usch usch usch. Ska snart cykla till stallet och pyssla om hästen.
Min familj är golf galna. De spelar golf varenda dag och jag får sitta här hemma ensam i typ 6 timmar, hur kul är det?! Thank god att jag har en häst som jag kan ta hand om! Perfekt tidsfördriv. Tycker mest synd om hunden som får vara ensam här hemma i flera timmar. :( Skriver mer när jag har kommit tillbaka från stallet.
pusssss

är han inte bara föör söt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback