sorry!

för sen uppdatering men kom hem för typ 3 timmar sen. Har varit i stan och mött upp Anndao, varför vet jag inte haha? men det va skönt att slippa landet och åka in till stockholms kära innerstad! Kom tillbaka till stallet vid 18.00. Så vi red vid typ halv 8? vi red på stora ridbanan och anndao skulle ha lite cavalletibommar. jag hade dock ingen anvädning eftersom de va konstigt avstånd och det funkade inte för richard. Så det blev dressyr idag också! Det har det ju iförsej varit hela veckan men han har gått såå bra! Är inte så stor skillnad från igår, förutom att han var ännu lättare i handen i båda varven. han har blivit jättetrött, lilla pållen! Jag och Anndao bråkade lite i stallet. Ganska töntigt egentligen men det va ju bara för att jag har två sadlar och det har hon också. det finns två sadelhängare i sadelkammaren och anndao har en bock med sig. Innan hon kom använda jag den till mina men hon fick ena platsen - jag tog tillbaka platsen eftersom jag inte ville ha mina sadlar på varandra och de skulle ju säljas. (vi åkte till Mustang, REKOMMENDERAS!) Och idag sa hon att hon ville ha tillbaka den, då sa jag nej! Köpte bara en hoppsadel på Mustang eftersom min andra hoppsadel satt dåligt men inte dressyrsadeln! Den satt perfekt så den behövde bara stoppas om. Den satt lite tajt vid manken och man satt lite framåtlutad vilket såklart inte är bra. Tillbaka till ämnet, haha! Hon blev skitsur för jag vägrade och sen snackade inte vi på typ en halvtimme men sen pratade vi igen och vi är goda vänner! gulligt va? Nu tittar jag på Shaft med familjen vilket vi inte har gjort på läänge. nu ska jag vara lite social här hemma.
pussssss på er

Anndao & Jao

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Yes ;)

2009-08-09 @ 11:53:51
URL: http://jennifersumar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback