Stan

Hello! Är hemma i stan nu. Vi har en lägenhet på östermalm men den ska säljas eftersom vi flyttar till landet.
Vaknade vid 10 eftersom vi skulle åka in till stan. Igår kväll sa mamma att jag inte ge richad mat på morgonen för vi skulle åka tillbaka till landet ikväll men imorse sa hon att vi inte kommer tillbaka. Så det var bara att klä på sig och cykla iväg! När jag kom till hagen hämtade jag honom och gick till stallet så han skulle få sin mat. Samtidigt som han åt satte jag på honom Back On Tracken. Sen smörjde jag lite grejer medans jag väntade på familjen och släppte ut hästen i hagen.
När jag kom till stan så mötte jag Klara så vi kunde gå till Stenbergs där hon skulle köpa sina läderskydd. Hon har bak men köpte inte fram sist hon var där. Man borde ju ha skydd fram när man hoppar eftersom om hästen trampar för långt fram kan det hända att den trampar på senorna och då går de av. Inte så kul? Men de fanns inte kvar i rätt storlek på Stenbergs, bara i shetlands. Jag passade på att köpa e-vitaminer. Sen åkt vi till Zinkensdamm där Klara skulle hämta sin mobil som varit på lagning. Sen blev det Häst Och Hund huset! Men vi tittade bara lite, hihi. Vi gick till älskade Expresso House, köpte en Chailatte och brownie. Deras browniesar är så sjukt goda! Klara köpte också en chailatte, ofc! När vi hade fikat klart så åke Klara hem till sig och jag hem till mig. Klara ska till stallet idag - där jag brukar stå i Vallentuna - Jag hade tänkt följa med henne men eftersom hon ska rida ut så blev det inget. Ikväll vet jag inte om det blir något. Kanske sitter hemma och tittar på filmer eller nåt.
pussss

lilla Klara

Nicole Hartwig, haha

Klara & hästen Kyra van lusthof. 18 årigt sto. Grymt equipage!

Kommentarer
Postat av: klara

tack vännen !

2009-08-14 @ 09:12:53

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback