8 saker ni inte visste

1. innan sommaren funderade vi på att sälja Rille. Glad som f*n att vi inte gjorde det!
2. vi ska sälja våran trailer!
3. Skulle inte tacka nej till att ha en travare och rida till den under sommaren!
4. när jag är hemma sitter jag alltid inne på facebook.
5. är dålig på att ta hand om mina hästsaker. till exempel mina cavallo stövlar har jag haft i 1 år och har gått sönder 2 gånger.
6. gillar inte att rida hästar som är grova i typen.
7. tycker det är roligt att rida islandshstar!
8. hatar att ha häst under vintern, det är så kallt att rida då! Tur att man har ridhus iaf ;)


Kommentarer
Postat av: A

Vart står dina hästar uppstallade? Har du ridit travare förut eller varför vill du ha en under sommaren?

2009-12-23 @ 19:59:29

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback