åhnej

Igår red jag båda hästarna. Hovslagaren kom och slog på en sko och satt i 4brodd var. Båda var fina och pigga.

Ingen hoppträning ikväll..bara jag som har anmält mig. jättetråkigt, mamma som skulle komma och filma båda hästarna..För ca 30 minuter sen fick jag sms av Malin. Ni märker att jag inte är på bästa humör.
Calle har hoppat in i hagen bredvid och sparkat hål i Simbas knä. Det är vad Malin skrev i smset. Tror dock inte att han fick ett hål men det låter illa. Simbas ägare kommer inte bli glad, och det förstår jag men det är knappast mitt fel. Hoppas det inte är så illa som det låter bara. Vet inte något mer om det, får se sen när jag kommer till stallet. Det värsta är att Calle har broddar vilket gör det värre. Jag hoppas hoppas det inte är något allvarligt..

Kommentarer
Postat av: sara

fina hästar du har :):)

2009-12-16 @ 17:56:52
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback