dagens ridpass

red ett check pass på Calle, Kollade att bromsen och allt satt och det gjorde det så jag behövde inte rida länge. Red i ca 30 minuter. Sen så klippte jag Rille så han är nyklippt, han var riktigt pigg idag! Han har aldrig varit sååå pigg förr! Det var dock skitkul. Nu har Rille och Calle 400 g täcke inne så dem är varma och mysiga. Rille var fin idag och tyckte det var jobbigt då jag jobbade mycket i galopp men det var bara bra för honom.
Imorrn är det ju tävling på blåkulla. det dåliga är att dem inte har skickat startlistan till mig som dem sa att dem skulle. Jag vet dock att första start är 10.00 men jag vet ju inte när jag startar eftersom jag inte har någon startlista. skitdåligt av dem. aja, jag ska sova nu så jag är pigg imorrn.

Kommentarer
Postat av: klars-hästblogg

ser du inte de ?

2009-12-22 @ 23:28:17
URL: http://klarrs.blogg.se/
Postat av: Karolina

Lycka till! :)

2009-12-23 @ 00:14:40
URL: http://karolinaorauni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback