dagens ridpass

Rille stod idag. Pysslade om honom lite snabbt och myste.
Red Calle i ca 20 minuter bara för att Per och min brorsa väntade på mig och kom 1 timme för tidigt så jag fick skynda mig. Red ett lösgörande pass bara och gud vad fin han va! Gjorde några byten och dem satt kanon! Bättre än igår iaf. Red mest i trav och fokuserade på att han skulle lyssna, minska och öka tempot. Gick väldigt bra. Är nöjd med pållen. Gud vad jag längtar tills vi kan komma ut och tävla!! Skriver senare ikväll när jag har fått mina julklappar. :)
God Jul!!

Här är videon från igår. Har inte laddat upp den med Rille för det tar så jävla lång tid!

Kommentarer
Postat av: Greta

Fin häst! Är det bara jag som ycker han ser väldigt stor ut eller är han stor på riktigt ? :P

2009-12-25 @ 10:17:31
URL: http://tallgarden.blogg.se/
Postat av: C

Hästen måste vara rakare när du byter, du måste få med dig den nya innersidan innan bytet. Ta mer tid på dig! Samt slarva inte med galoppfattningarna...

2009-12-25 @ 16:58:11

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback