Dagens ridpass

Red Rille först, gick bättre än väntat faktiskt men hade gärna velat rida igenom honom lite mer. Red inte så hårt eftersom det är hoppträning imorrn och jag ville spara på krutet lite. Samma sak med Calle men honom red jag bara i ca 20 minuter. Pratade sen med Anna om att jag vill rida för henne och vå kom fram till att fredagar passar bra eftersom jag har praktik då och jag kanske kunde rida på dagen. Calle kändes loj. Inte så konstigt..Han hoppade ju trots allt ur hagen idag och busade runt! =) Alla hästar var jätteleriga det var helt sjukt! Hela svansen och dem var leriga fårn hovarna upp till precis under rumpan! det tog typ 40 minuter att spola av båda! Sparade extra mycket krut i Calle eftersom jag vill att han ska vara pigg och framåt imorrn!
kram

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Förstår inte hur hon tänker, han står i en halt, hur tusan ska hon kunna se om han senare trampar under sig eller inte?... :P

2009-12-01 @ 23:35:39
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback