dagens uteritt

Red ut på båda. Började med Rille, han var väldigt spänd och mer på tårna än vanligt, stegrade även lite då och då men det är kul! han har börjat bete sig lite som en unghäst, skitkul!
Calle var väldigt avslappnad faktiskt, tyckte det var skönt att komma ut och frustade jättemycket.
Red samma väg på båda, ca 1 timme var. Mest trav eftersom det var så halt. Pyttelite galopp fick jag in dock en väldigt kort galopp då jag inte ville att dem skulle halka. Calle red jag i en låg form och Rille fick gå som han ville eftersom det är så svårt att få honom koncentrerad ute.

Till C:
tack för tipset! Ibland tänker jag för mycket och då blir det fel. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback