Mina julklappar

Dem som är hästrelaterade såklart. ;)
Fick mina älskade Veredus Carbon Gel skydd, svarta! Så nu har jag bruna och svarta, perfekt! Sen fick jag ett grimskaft. Det var det enda som har med hästar att göra! sen ska jag ju få nått av klara :D

Ni kanske vill veta allting jag fick?
-Svarta veredus carbon gel
-brunt/blått grimmskaft
-Ny vinterjacka
-Mössa
-Fodrade Roeckl handskar
-en pyjamas
-en till pyjamas
-en hoodie
-en bok. Kommer inte ihåg vad den heter! Handlar iaf om en pojke och en häst.
-Smink
-mera smink
-underkläder

Det var nog allt, inte mycket men men. Fick det jag önskade mig mest av allt och några saker var inte billiga :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

va för jacka?

2009-12-26 @ 15:08:31
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

låter som fina paket :D

2009-12-26 @ 21:43:33
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback