oops!

Förlåt glömde bort att blogga igår! Kom hem från stallet vid 7 på kvällen och var dödstrött så jag orkade helt enkelt inte. Men jag red båda, och dem gick fint båda två. Lösgjorde Calle riktigt ordentligt. Han kunde nästan bita sig själv i rumpan haha ;) Med Rille gjorde jag samma sak som jag gjorde när jag red för Anna men jag hade ett bra och friskt tempo i traven. Han blev genomsvettig så det är dags att klippa! Ska göra det under lovet. :) Calle blev också jättesvettig, hihi.
Idag ville jag rida ut men kunde inte eftersom jag inte har broddat och hade ingen broddnyckel men idag har jag handlat det! Skrittade båda hästarna idag och tog det lugnt. Sen åkte jag in till stan och träffade min kompis Marielle och vi handlade lite julklappar. Jag har köpt en nästrimmar till min pappa! Snällt va?! :D Har tagit bilder på hästarna men lägger upp dem senare.

Nu är jag riktigt taggad inför "tävlingen" den 23de ska bli riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback