sen uppdatering

Ni har väl märkt att jag uppdaterara ganska sent? hehe, det är för jag antingen är i stallet sent eller för jag inte orkar uppdatera direkt när jag kommer hem.
Calle skrittades i 30 minuter eftersom jag red så hårt igår och ville spara på krutet tills hoppkursen.
Rille red jag igenom och han var fin men behöver lösgöras mer på höger så det blir till att jobba när det är trimmdags.
här kommer planering fram tills måndag.

Calle:
måndag - skritt 30 min
tisdag - hoppkurs
onsdag - hoppkurs
torsdag - longering/uteritt
fredag - longering/uteritt
lördag - uteritt
söndag - uteritt
måndag - vila

Rille:
måndag - ridhus
tisdag - hoppkurs
onsdag - hoppkurs
torsdag - longering/uteritt/vila
fredag - vila/longering/uteritt
lördag - uteritt
söndag - uteritt
måndag - vila

får se hur det blir med vilan där. Beror på nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback