stallet

Red på djurgården idag, red Virino gick bra förutom att jag måste jobba på att få in hans bakdel eftersom han gärna flyttar den utåt. Och sen när man har kommit åt honom ett tag och han tycker det börjar bli jobbigt så stannar han eller börjar bråka, roligt!
Sen fick jag rida Laura lite med jockeyläder! usch vad jobbigt!! Klarade iaf 58 sekunder ;)
Sen var det utvecklingssamtal och Tessan sa att jag rider med mycket känsla och har bra inverkan på hästen det enda jag behöver jobba på är mina händer, dem liksom viker sig inåt haha.
Sen åkte jag ut till stallet och spolade av benen på hästarna men då märker jag att det är stopp i avloppet...då måste jag ju såklart fixa det! Så himla jobbigt när folk inte sopar efter sig och då får jag ta upp skiten om jag är sist i stallet. Så nu luktar jag skit! Ska ta en varm dusch!
Såg ni Paradise Hotel?!! FRANCESCA ÅKTE ÄNTLIGEN UT!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

GAHHHH! Jag hann inte se Paradise Hotel och tänkte kolla tv6play nu och så avslöjar du allt. Tackar Tackar för det ;).

2009-12-10 @ 22:03:48
URL: http://hastfest.blogg.se/
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst med mera :)

Eller hur! Äntligen åkte den subban ut, haha klarade inte av henne, otroligt ful :D (man ska inte döma nån på utseendet, men hela hennes personlighet gjorde henne ful:)



Vilka fina hästar du har i headern!

2009-12-10 @ 22:17:19
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback