tävling på blåkulla ridskola

asså, HAHAHA. ojdå...
Jag betalade igår medlemsavgiften så jag kan vara med på deras blåbärshoppning den 23/12...DOCK idag så får jag veta att det bara är 40, 60 och 70 cm! Jaha, vad gör man nu då? Ska iaf vara med eftersom jag nu har betalar så det är lika bra. det är ju iförsej en bra liksom första tävling för mig på Calle. då får jag ju se hur han är och det är ju egentligen ett + att det är en låg höjd eftersom jag då mer kan fokusera på vägen och avstånd osv. Ska blir spännande att se hur det ska gå! :) funderar nu på om jag ska ha med mig Rille men våran transport orkar inte 2 hästar så isf får vi hyra lastbil och det orkar inte jag hålla på och trixa med då det är så jobbigt att hämta och lämna tillbaka den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback