dagens ridpass

Min häst var så j*vla fin idag! Super super super! Det enda som kanske kunde ha gått lite bättre var nog vänster galoppen men är supernöjd annars. Skrittade och travade fram i skogen sen in på banan och trimma lite och han va grym! Han blev dock ganska svettig så jag måste klippa honom innan vi flyttar för då måste han ju såklart vara fin ;) ställde honom i gången när jag var klar och skulle hämta ett äpple i sadelkammaren så försöker han backa in haha! Så himla söt!! han ville följa med matte. Han råkade bita mig idag också haha. Gav äpplet på fel sätt. Ajajaj, det gjorde lite ont.

Imorse så packade jag allt som jag ska sälja på hästloppisen i Lillhästen i Stav den 14 november. Ska sälja alla mina täcken så mamma håller på att tvätta alla smutsiga. Sen har jag lite andra grejer också. Om ni vill köpa nåt säg till! Annars ses vi kanske i stav ;) Ska beställa mina fina täcken i veckan.

Rille tycker om katter!


Kommentarer
Postat av: klars-hästblogg

bruden, beställ därifrån vi köpte hjälmarna, tror dom har HW och att de va mycket billigare. www.4dobbin.com

2009-11-07 @ 22:51:58
URL: http://klarrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback