dagens ridpass

Blev ett kort ridpass idag eftersom det egentligen är hans vilodag men han ska vila imorgon istället efterso vi flyttar då!!!! Red en uteritt i MÖRKER. Man såg verkligen ingeting. Red i ca 30 minuter men skritt och lite trav. Han var väldigt fin faktiskt. Red utan sporrar och ska hoppa på onsdag för Malin Nilsson som kom 3:a i SM i år för seniorer! Så, ja jag har träffat den berömda Prizilla! Alla Malins hästar står i samma stall som vi ska flytta till. När jag skulle rida tillbaka till stallet idag var det så mörkt att jag knappt såg något, trots att jag hade pannlampa! Så Rille fick hitta hem själv och det var ju inte svårt eftersom vi inte va så långt ifrån haha. Nu ska jag sy regntäcket som Cannavaro ska ha på sig tills de nya täckena kommer. Hoppas dem kommer snart! Eftersom jag klippte Rille i söndags har han haft ett 300 g täcke vilket ja är mycket. Men jag har märkt att det är jättekallt i stallet om nätterna! Nästan som utebox och han är lite frusen också. Ska byta när dem nya täckena kommer och dem är 200 g.

Kommentarer
Postat av: Emmaaa

Roligt att komma in på en ridtjejsblogg :}.

Fina bilder i din header ! Tänker på sommaren och sommar ridturer på ängarna .

2009-11-17 @ 09:55:30
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback