dagens ridpass

Red Calle först. Han var fin men lite trött. Mamma har faktiskt filmat..i 10 minuter haha. Och jag kan inte klippa eftersom filen inte funkar i WM. Lägger ut den imorrn när den har laddat klart. Han har ibland lite tendens att gå bakom vilket inte är bra! Så det ska vi jobba på och bytena måste sitta perfekt! Dem flesta blir skitbra och dem flesta jättedåliga. Idag var det mycket galoppträning.
Sen red jag Rille och han var verkligen hemsk. Fattar inte varför sist jag red honom var han jättefin. Aja, ingenting att klaga över bara jobba på och få honom att komma tillbaka dit han var. I slutet blev han mycket bättre efter mycket bråk och lösgörande. Vänster galoppen var iaf väldigt fin! Redan i början i skritten stretade han emot hela tiden men då var det bara att göra en liten volt för då kommer han tillbaka.
Båda hästarna var svettiga efter ridpassen så det var bra! ;)

Svar till Bella:
Som jag skrev förr så försökte jag fatta galopp och han tog den inte vilket slutade med att det blev väldigt studsigt och svårt att sitta kvar. Om du säger att min sits är under all kritik ska du kanske ta och fråga min dressyrtränare och andra tränare som säger att min sits är väldigt bra. Kolla på andra videos på youtube så får du se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback