flytt

Idag har vi ju flyttat Rille och det gick bra. Han trivs och frustade jättemycket och tyckte det var mysigt. Det som tog tid var ju att slänge in alla grejer i skåpen som man får. Och jag har fått två stycken överst vilekt är jobbigt eftersom jag är kort och så har man bara en sadelhängare...suck. fast jag tog 2 hihi.
Snart kommer Calle! Han åker imorrn bitti och kommer på torsdag morgon. Då ska jag longera honom så han får röra på sig och galoppera av sig. Sen rida min lilla plutt. Imorrns ka vi hoppa vilket kommer bli skitkul!
Vi har också shoppat lite hästsaker idag. Köpte ett guldbett, vanligt tredelat sen martingal med platta och krubbitarem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback