fredag

har superbråttom så det blir en kort liten uppdatering, ska på New Moon om ca 1 timme och ska möta några brudar innan.
Red två av malins hästar, Pheonix och Utzina. Vi red ut. Sen så red jag Calle! Vilken drömhäst jag har! Så himla fin. Ni vet den hära känslan när hästen går så jävla fint och så fin och mjuk i munnen och superlätt i handen! Så är Calle! Helt underbart. ville inte sluta rida haha. Sen så red jag Rille och han gick också fint idag! Galoppen var riktigt riktigt bra! Är supernöjd med båda mina hästar idag. Vi släppte ihop dem också och det gick så bra som det kan gå! Det var som om dem har gått i samma hage förr och har kännt varann i hela sitt liv! Ingen häst pep eller någonting, dem va superlugna och åt till och med av samma höhög! Skitgulligt. När den ena tog slut gick dem tillsammans till den andra högen, haha. Jättegulliga. Imorrns ka jag och Klara rida ut/rida i ridhuset. beror på hur mörkt det är när vi kommer. Ska bli intressant att se hur Calle ä ute. Red i rilles hoppsadel eftersom den passade ganska bra. Så det var skönt. Övade med båda på byten och korta traven&galoppen. med Calle var det hur lätt som helst men Rille hade lite svårare men det blir bättre!
Vi hörs imorrn! Jag ska möta dem om 15 minuter haha!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback