Globen Horse Show

Idag var jag på Globen med alla Realare från nästan hela Sverige! Vi kollade på dressyrclinicen och sen på Agria Hoppet, clinicen med Pignon och islandshästtävlingen.
Det blev lite shopping för min del!
Detta köpte jag:
-Kingsland väst
- John Whitaker träns
-två pannband. Ett Swaroski (ej äkta) och ett koppar. (som Calle hade när vi provred)
-Mörkblått hoppschabrak med gul passpoal samt mitt namn på båda sidorna!
Så jag är nöjd med det jag köpt idag, det blev inte billigt haha.
Tycket Kristoffer Robin var superduktig, eller vad tycker ni?! Synd att hästen vägrade..han är duktig för att bara vara 13 år!!! Träffade honom i Annexet men hälsade inte och samma sak med Mikaela Zimdahl.

Rille står idag som planerat men Calle fick också stå eftersom det blev ett missförstånd mellan mig och mamma. Hon trodde jag skulle rida imorse. Var på Jursta och hjälpte till med morgonpasset eftersom Malin var med Anna i Globen där hon tävlade i dressyr med Primma och kom 4:a!!! Men iaf, så missförstånd blev det. Tråkigt men men han skadas inte av att stå en dag extra. Imorrn ska jag rida ut om han är någolunda lugn! Båda hästarna får komma ut. Det kommer dem tycka är skönt!

Kommentarer
Postat av: Louise

Bilder på det du shoppade! :)

2009-12-07 @ 11:17:40
URL: http://reitsport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback