klippning

Blev ingen ridning gick istället på en skön promenad. Klippte honom och då märkte jag vilken björnpäls han hade! Han blev fin efter iaf. Och idag vågade jag klippa hans huvud! Vilket också gick jättebra han stod helt still, oftast haha. Blev nog inte så jättefin eftersom han va blöt på vissa ställen och där klippte jag inte. Ska klippa klart imorrn om det fattas. Klippte ner till under knäna. Sen tvättade jag hela honom och han blev fin och blank. På promenaden var han vääääldigt pigg! det är nog bara för att jag klippt honom och han får mer havre nu. :) fast då blir det ju roligare! På tisdag flyttar vi, äntligen! Det är så äckligt att rida på ridbanan när det är pölar överallt och lerigt. Imorrn ska jag rida ute i skogen. mest skritt och trav. Ett kort pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback