mina mål

Loppisen gick skit, det var dött och ingen kom typ. Lyckades iaf få ihop 700 kr. Red sen Rille och han var fin, fast vi blev blöta som fan efter. usch för detta väder!

Tänkte att jag kunde skriva mina mål inför 2010.
Med Rille så hoppas jag på att vi kan starta LC:1 program i dressyr och bli placerade i lokal. I hoppningen hoppas jag på 1 m, lokal. Dock tror jag det blir att vi startar det på hösten 2010 och att vi tävlar mest på klubbtävlingar och om det går bra så börjar vi tävla lokalt.

Med Calle hoppas jag kunna starta minst 120 och kvala 130. Det är mitt mål att bli placerade i 120 och få till en bra runda med bra känsla. Tror inte vi kommer starta någon dressyrtävling haha. Vore kul om vi kunde starta 130 också men det tror jag dock inte.
Men men vi får hoppas att nästa år blir som jag tänkt mig.

Vad har ni för mål?


Rille 150 cm


Kommentarer
Postat av: klars-hästblogg

vad du ärsöt ! lokal är bara 90 - 110 regional är 110 ouh uppåt :P

2009-11-14 @ 21:11:34
URL: http://klarrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback