O-M-G

Asså, KAN NI FATTA ATT CANNAVARO KOMMER IMORGON! Det ska bli så himla kul att se vad det blir av oss. Målet nästa år är att kvala 130 som sagt. Det är ett mål ingen plan. Vi ska troligtvist redan tävla den 23 december på Blåkulla ridskola! Blåbärshoppning haha, men det är bra som första tävling tillsammans. Dock om man får tävla där som privatryttare, hoppas det.
Sen nästa år måste jag ta licens. Vet fortfarande inte vem jag ska tävla för..någon som har förslag? har funderat mycket på Årsta Runsten. Jaja, ska snart till stallet för vi ska ju hoppa ikväll. Ska bli kul, har inte hoppat honom på ett tag och sen så ska jag fixa lite inför Calles hemkomst!


ja, jag vet att jag mina händer studsar som bollar men jag försökte fatta galopp och oftast brukar det bli lite studsig. Är inte nöjd över min ridning när jag provred, speciellt i hoppningen. Mycket skulle jag vilja ändra på men det kan jag inte! Kommer nog bli helt annorlunda när jag vant mig lite mer med honom eftersom han är såååå olik Rille, speciellt i hoppningen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej waxholms fältrittklubb, har hört att dom ska vara väldigt bra!:)

2009-11-18 @ 17:43:54
Postat av: Linda

Hejsan jag har oxå hört att Waxholms fältrittklubb är bra:)

Säg vad du tycker:)

2009-11-18 @ 22:06:20
Postat av: Therese

Var själv sugen på att provrida Cannavaro när jag såg att han var till salu men bestämde mig för att behålla min pålle ändå. Kommer absolut följa din blogg, spännande med ny häst :D Massa mycka till!

2009-11-19 @ 15:54:02
URL: http://hobbyryttaren.blogg.se/
Postat av: Ronda.blogg.se- Utrustning, Träning/ Tävling, Tips, Skötsel, Ridsport, Tankar & Funderingar- en hästblogg med allt för dig och din häst!

Jag tävlar för Årsta Runsten, en härlig klubb tycker jag ;) Men det beror väl kanske lite på vart du tränar och så? Jag tränar ju nästan bara på Runsten så då blev det rätt så självklart :)

2009-11-19 @ 20:06:37
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: Moa

Vilken härlig uppsyn hästen har :)

2009-11-19 @ 23:08:18
URL: http://moastraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback