10 saker

ni inte visste om mig:
- jag tycker det är läskigt att bada själv i poolen/havet. Speciellt när jag inte ser botten.
- jag är rädd för rådjur.
- vi funderade på att sälja Rille innan sommaren.
- jag kan verka/låta jätte otrevlig fast jag inte menar det! är jättetrevlig egentligen :)
- jag tål INTE när folk smaskar, usch. Det är det värsta jag vet!
- tycker det är roligare att rida på ridbanan/ridhuset än att rida ut.
- jag är ganska barnslig, hihi.
- för ungefär ett år sen red jag fortfarande med min plasthjälm (Jofa).
- tycker det är roligare att rida stor häst än ponny.
- älskar skräckfilmer!!

Kommentarer
Postat av: klara -hästblogg

för ungefär ett halvårsen red du i din jofa, din tönt, btw vad menade du med inlägget om föräldrar, hänt ?

2009-10-25 @ 23:41:58
URL: http://klarrs.blogg.se/
Postat av: klara -hästblogg

haha, det personligaste är vell typ att du är rädd för rådjjur :p

2009-10-26 @ 12:26:15
URL: http://klarrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback