dagen

Idag red vi på Djurgården. Fick rida en häst som heter Tiana, import från holland och ny på ridskolan. kan säga att jag är kär i den hästen! Helt underbar, även om hade svårt att fatta galoppen speciellt när hon blev trött så var hion rolig och supertrevlig! Gick jättefint i form, ibland ville hon gå bakom hand men det löste jag snabbt. Hon har den typiska sportmodellen av häst. Superfin!
Sen hade vi lunch och hade stalltjänst, blää. Sen fick vi sluta. Eftersom jag har tjejmiddag imorrn så skulle jag köpa en klänning men då säger snubben i kassan att jag måste ha legg! Jag har alltid handlat med det kortet utan legg eftersom det är kod. Då skulle jag och Nicole gå till en bankomat och ta ut pengar...då händer det värsta av det värsta..mina pengar kommer inte ut!! Bankomaten har käkat upp 500 kr!!! Fatta vad sur jag blir. Mamma kommer döda mig vågar knappt berätta för henne men jag måste...Försökte ringa handelsbanken men dem svarade inte och dem har stängt nu..hoppas bara att det inte kommer att stå på fakturan för jag fick ju inte mina pengar så jag ska fan inte betala för dem! Ska iaf möta Per sen så ska vi gå till hm och han ska betala. Imorrn är det praktik på Jursta gård. Har slutat Fornboda eftersom det inte funkade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback