dagens ridpass

God eftermiddag!
Idag var Rille lite trött och som tur stod det skrittur på lång tygel på schemat så det passade in perfekt! Det regnade när jag var i stallet så jag slängde på honom det nya tävlingsregntäcket men sen när jag gick ut märkte jag att det hade slutat regna men tog inte av det eftersom jag va nästan helt säker på att det skulel börja regna igen..men det gjorde det inte! Så jag kände mig lite dum och elak..skrittade i ca 40 minuter sen myste jag lite och betade sen släppte jag ut honom när mamma kom. Och nu sitter jag här hemma i stan!
slänger in en bild som vi tog när vi precis hade fått hem Rille. :)


Kommentarer
Postat av: cathie

Är det där samma Richard som stod på Sjöberg ett tag?

2009-10-27 @ 16:48:23
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback