dagens ridpass

Markarbete var det idag, solfjäder 2 stycken bommar som jag travade och skrittade över samt en enkel bom mellan båda solfjädrarna. Det gick bra och han lyfte fint. Sen idag blev det också mycket galopparbete med byten. Han blir bättre och bättre och springer inte lika mycket efter, så det var bra. Imorrn skrittar jag nog ut eller rider dressyr. Får se hur det blir med det. Han var bråkig idag innan jag skulle in på banan, skrittar fram på asfalten. Han stegrade och bakade och höll på och som vanligt har jag ju inget spö men till slut gick han fram. det var nog bommarna som var lite läskiga haha. Överlag är jag nöjd med dagens ridning. Nu ska jag fixa mig för jag ska ut med Marielle och Miriam, vi ska bowla ;)
vi hörs ikväll! Det är fast end the furious ikväll igen, det kan man inte missa. 22:05!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback