hoppträning

gick väl helt okej. Kände att jag inte hade ridit igenom honom på ett tag. Har ju mest lallat runt sen i fredags. Men i övrigt kändes han bra, och vi blir bättre och bättre när vi ska göra skänkelvikningar och flytta för skänkeln men det ska vi träna på mer tills det sitter. Vi hade travbommar så det blev en volt så skulle man trava över, sen travhinder med travbom framför. Hoppa oxer. Sen hoppade vi ett annat travhinder med travbom och sen hoppa ett räcke, över till bommarna och sen hoppa det andra travhindret till oxern. gick ganska bra! är iaf nöjd. Kunde nog ha gått bättre men jag nöjer mig. hahah, ramlade ju nästan av idag också! Skulle hoppa räcket och han hoppade verkligen högt över och det var jag inte beredd på så jag hängde där på hans hals haha. men jag lyckades sitta kvar. ;)
pusss

Kommentarer
Postat av: Johanna

SVAR - Hehe, jaa det var kanske jag? Hade ni en grå transport? Jag var i alla fall i ridhuset idag.. :) Travade lite bommar



Kram

2009-10-05 @ 22:35:25
URL: http://hoppryttarinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback