Lördag

med Klara! Vi åkte ut till stallet vid 10, tog in hästen och myste. Jag mockade och Klara borstade. Red mest på grusvägen eftersom det var så tungt på ridbanan. Det blev trav och galopp där också och Rille skötte sig bra. Klara var med och fotade ofc! Red där i ca 30 minuter sen gick jag in på banan iaf och red lite riktig dressyr haha. Sen skyndade vi oss eftersom vi inte ville missa bussen! Rille kändes skitbra och var fin idag också. Som vanligt! Så kan man säga nu! :D
Sen åkte vi hem till mig och bytte om. Vi kolla på Flickan som lekte med elden och den filmen är riktigt riktigt bra! Dock måste man ha sett den första filmen för annars förstår man inte så mycket. Klara blev så rädd en gång att hon skrek jättehögt! PINSAMT! det var inte ens läskigt, haha. Lilla töntKlara.

lite bilder :)


lysmask

min fina prins!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback