on my way

drar till stallet nu! Ska förmodligen rida.
pusss

Kommentarer
Postat av: Elise

Mitt svar: Det jag menar är inte att dressys ryttare har mer kontroll än hoppryttare eller andra ryttare utan jag menar att många av mina vänner som föredrar hoppning framför dressyr gillar hästar som är hetare och enligt min åsikt mycket mer vågade i olika situationer. Och många av mina dressyr intresserade vänner vill helre ha hästar som är lugnare men fortfarand med framåt drivning. Och när jag hoppar som är rätt så rädd för hoppning så vill jag ha en häst som är ly hörd och lyssnar.



Det var det jag menade hoppas du är nöjd med svaret annars får jag förklara bättre.

2009-10-29 @ 14:40:10
URL: http://heasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback