Onsdag

Kom precis hem. Idag i skolan hade vi mini matteprov vilket gick bra, det var ju skitlätt. Sen skulle vi redovisa för Andreas våra broschyrer vi gjort på engelskan och det gick också skitbra! Efter lunch blev det tårta, så jävla gott! Det var en princesstårta och jordgubb tårta och båda för 20 personer! hahah, tårtorna dock slut tror jag.
Efter skolan så träffade jag Olivia, vilket jag inte gjort på skitlänge så det var kul och mysigt. Vi åt sushi som jag sucktat efter ett bra tag. Sen träffade jag bästa Hannah, jag hade tandläkare vid 5 så hon följde med mig och sen gick vi hem till henne, åt middag och hade det supermysigt. vid 7 så hade hon dans så då drog hon och jag hem och nu sitter jag här!
RG vilade idag också. Imorrn måste jag rida igenom honom och alla andra dagar också. Nån dag ska jag nog också ha markarbetsbommar i form av volt som på träningen för det behövde vi träna på. samt skänkelvikningar. Men skänkelvikningar tar jag nog på fredag.
Imorrn ska vi till Järfälla ridskola och se hur ett stall ser ut eftersom vi sen ska "bygga" ett stall.
Vi hörs senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna - Bloggar från Flyinge

Din header är superfin :)

2009-10-07 @ 21:14:30
URL: http://johannakruse.devote.se

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback