shopping

Nu är jag tillbaka! Eller kom hem för typ en timme sen men har inte orkat skriva.
Köpte en skitsnygg höstjacka på Zara, för 799 kr. Svart och jättemysig och fin. H&M har likadan för 300 kr, så ni som inte vill lägga ut 800 kr på en jacka men vill ha sån så finns den på HM. En lila tjock halsduk som är supermysig och skön. Ett par leggins som ser ut som svart lack och en t-shirt.

En sån fast svart och snyggare. ;) 
Sen traskade vi vidare till mixage där jag köpte ett par stövlar, riktigt snygga. Dock har alla typ sånna men dem var för snygga för att låta bli att köpa dem. 1699 kr. Finns likadana på Scorett också 1499 kr.


Från Scorett


sen gick vi in på Häst och hund Huset. Skulle köpa ett par Richmond high rider från Mountain Horse men det blev inte så. Utan mamma ska lämna in mina på lagning och vi köpte istället ett par fodrade skor med stålhätta från Cavallo och sen ett par chaps i läder från Equipe. Ska beställa Tretorn faktiskt, tror det blir så till slut. De är inte så himla snygga men man blir lite sugen när alla har sånna, haha. Svarta såklart! Nån som vet var man klan köpa såna?


Ikväll är det premiär för Ugly Betty och Desperate Housewifes!!! Kan det bli bättre? nein nein nein. Senare ikväll ska vi fira Magnus som fyller 22, grattis! Måste sen skriva klart på min rapport om Isbladskärret och plugga lite matte. Idag träffade jag också min förra kompis Lovisa, jättesöt tjej! Superkul att träffa henne. Vet inte hur det kom sig att vi slutade vara kompisar men sånt händer!
pusss

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

jag tycker verkligen att tretorn stövlarna är sååå fula :P plus att ALLA har dem

2009-10-07 @ 21:08:46
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: klara -hästblogg

http://segcompany.jetshop.se/tretorn-advanced-p-164-c-213.aspx

där finns stövlarna, men fan de e ponny, sen har alla dom ! !

2009-10-09 @ 23:20:01
URL: http://klarrs.blogg.se/
Postat av: Maja.

Härligt med shopping, nu blev jag också sugen=)

2009-10-09 @ 23:38:35
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback