självisk?

För en gång skull ska jag tänka på mig själv lite. Richard får stå idag och imorrn.
Idag måste jag och mamma köpa nya ridstövlar eftersom mina har gått sönder, dragkedjan. De ska ändå fixas men dem går sönder närsomhelst igen så lika bra att köpa nya. Vet inte riktigt vad för stövlar jag vill ha, skulle gärna vilja ha tretorn stövlar! Alla säger ju att dem är supersköna men grejen är ju att alla har sånna. Annars tror jag det blir mountain horse high rider. eller ni kanske har några tips på bra stövlar? Sen måste jag köpa en höstjacka för jag har ingen och just nu går jag runt och fryser hela tiden. Tänker på mig själv för en gång skull. Ibland får man prioritera sig själv framför hästen...Ska köpa lite kläder också.
Imorrn som sagt står han också eftersom jag ska till tandläkaren. Då har jag inget val än att låta honom stå..
Idag måste jag ändå plugga lite eftersom jag har matteprov imorrn och måste lämna in en rapport om Isbladskärrest i Djurgården. Yes, jag bor i Stockholm ;)

Mina föräldrar vill faktiskt flytta till skåne och köpa en hästgårt men det vill faktiskt inte jag. Dock finns alla de bästa hästarna i skåne och tävlingarna också, det suger! Men stockholm i mitt hjärta. Så nä, jag flyttar inte till skåne! 
senare idag i skolan ska vi till Stadsbiblioteket göra något. Vet inte vad, skittråkigt iaf. Men nu är jag skithungrig och vi har lunch så vi hörs sen trogna läsare!
pusss

Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

Jag flyttade från Värmland ner till skåne för 8 år sedan, de är de bästa jag gjort! Allt finns här nere (om man pratar om hästar då alltså) och det är nära till både danmark och Tyskland när man börjar tävla på högre nivå. Så jag tycker inte du ska kasta bort dina föräldrars idé helt än, här är ljuvligt!

Kram Ina

2009-10-06 @ 11:54:38
URL: http://inajacobsen.blogg.se/
Postat av: Karolina

Ja eller hur! Hur kan du inte vilja flytta ifrån Stockholm och dessutom ner till Skåne och på en hästgård? Haha, jag hade hoppat på direkt! ;P Men, men, det är ju jag det och inte du.. :)

2009-10-06 @ 19:32:01
URL: http://karolinaorauni.blogg.se/
Postat av: Lotta

Om ni skaffar eget stall där ute så flyttar jag till dig :P

2009-10-06 @ 21:43:03
URL: http://loottz.blogg.se/
Postat av: Linn Skjetne

parlanti har snyggast stövlar!! :)

2009-10-09 @ 18:30:24
URL: http://younghorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback