söndag

åkte tidigt till stallet eftersom jag skulle träffa Miriam vid 13.00 i stan för lite shopping..igen :D
Skrittade ut idag eftersom jag har ridit ganska hårt och han ska ändå skritta ut en timme varje vecka. Sen packade jag lite inför imorrn så slipper vi göra det, hoppträning.
Jag funderar på att vara med i KM på Ekeby 31 oktober..är inte säker än. Det är ju tema..Halloween, perfekt! not. Det jag mest tänker på är om det är massa titthinder det är där problemet kommer. Han hoppar ju inte allt min lilla skit. men vi får se hur det blir, hade ju inte tänk tävla nåt det hära året men det skulle vara kul att ändå prova och se hur det går och blir jag utesluten så blir jag det haha. ska prata med Agneta och fråga vad hon tycker och om vi nån gång kan hoppa massa titthinder.
Idag köpte jag 3 par byxor från cheap monday, svarta blåa och gråa. Sen vidare in på Gina där jag köpte två tröjor och en kofta och ett snart linne och sen till HM och köpte lite underkläder ;) ;) grr. haha ne jag skämtar hihi.
puss

Kommentarer
Postat av: IA

SV: Jag fattar inte varför ;P En del säger att det fungerar efter att man har klickat på alla en gång.. men vill ju att det ska fungera direkt. Förslag på varför det krånglar? ;)

2009-10-11 @ 20:35:55
URL: http://missia.blogg.se/
Postat av: IA

SV: Hehe okej :P

2009-10-12 @ 14:32:30
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback