svar

 Har ni ridhus hemma och hur många år har du ridit? :)
Nej, det har vi inte! Men vi ska förhoppningsvis flytta till ett stall mer ridhus. Har ridit i hela mitt liv kan man säga.

Hur många rosetter har du?
Jag har 3 rosetter haha. En blå/gul 1:a placering, en vit 6:e placering och en röd 4:e placering.
1.Hur länge har du ridit?
2.När fick du din första häst?
3.Din största dröm!?
1. Hela mitt liv.
2. 24 februari 2009!
3. min största dröm är att tävla på elitnivå, internationellt samt ha en egen gård med massa tävlingshästar och lansera ett eget företag. Som Hubertus, Jackson osv!

1.Vad är det för häst du har?
2.Vad har du för förhoppningar på hästen och vad är era mål? :)
1. Just nu har jag en 5 åring, valack svenskt halvblod. Egentligen är han dressyrhäst men han visade att han har tekniken och talang inom hoppning när han löshoppade 150 med lätthet så hopphäst kommer han bli. Sen har jag ju Cannavaro (om han går igenom besiktningen) belgiskt varmblod, tävlat upp till 130. hoppad 155 med ryttare.
2. Jag hoppas på att han ska bli en grym tävlingshäst inom hoppning. Mitt mål med honom är att kunna tävla minst 140 klasser om några år.
med Cannavaro hoppas jag kunna tävla nationellt på 150 nivå. Satsar på SM, Horse Game osv. om några år såklart! ;) Dessa hästar ska jag ta mig upp i eliten med. 

är du snel ?
tycker du om att gallopera ?
kan du rida lätt ? jag tkr de är väldigt knepigt ibl :( <3
snäll som ett lamm.
Ja det är kul men jätte läskigt hiho.
nej, det kan jag inte. Fattar inte riktigt hur man gör :(((( är det någon som kan förklara?

OBS! vi är inte seriösa haha.


150 cm


Om det kommer fler frågor så svarar jag på dem senare ikväll.


Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Ja, lite tråkigt, menmen... Vi kommer igen på någon annan tävling! :)



HAHA, sista frågan och svaret!!!! x'D

2009-10-04 @ 22:25:41
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: klara -hästblogg

vad bra att jag inte är änsam om att inte kan rida lätt ! jag älskar att gallopera, memn de kan bli läskigt när de går för fort !

2009-10-04 @ 22:28:14
URL: http://klarrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback