dålig update

Ledsen men har inte kunnat uppdatera just för att jag hade en kompis här som sov i torsdags och igår var jag hos henne. Inte så socialt att hålla på och blogga.
I torsdags så red jag riktig dressyr på Calle, han gick som en klocka och var riktigt riktigt fin! Jag kommer åt honom mycket bättre i dressyrsadeln än i hoppsadeln tycker jag. JObbade mycket med tempoväxlingar. Rille blev riden lite lätt av Sanne. Han skulle egentligen ha vilat men tänkte att det inte var så kul för Sanne att sitta och titta medans jag red.
Igår så red vi ut en kort runda. Blev mest skritt just för att det var så halt. Hovslagaren var ju här igår och skodde honom så nu har han 4brodd. Men ändå så halkar han inte och rille är väldigt stadig. konstigt!
Idag ska rille få sin vila. Calle ska longeras just för att han var lite öm i ryggen igår.

jag är med i lottas blogg om att bli veckans blogg, rösta på mig HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback