dålig uppdatering x100?

Förlåt så hemskt mycket för dålig uppdatering men ja, det bara blev så. Har varit upptagen eller inte alls haft lust att blogga.

Igår vilade hästarna, det är ju deras vilodag. Så idag skulle jag rida och var faktiskt väldigt taggad på det! Bestämmde mig för att rida Calle först. Gör iordning och myser lite. När jag kommer till ridhuset så ser jag att det är hoppträning. Inga från Jursta eftersom det var massa trailers på parkeringen. frågade när dem skulle vara klara...kl 21.00. var i stallet vid 19.30 så det var bara att gå tillbaka till stallet och be mamma hämta mig..hade ingen lust att vänta 1 tim 30 och sen vara hemma vid halv 12. nej fy. Jag blev verkligen skitsur och dem märkte kanske det. Idag var det ju -15 så mamma ringde mig och bad mig möta henne så jag kunde köpa ett par täckbyxor. Så det blev gjort, helskodda var dem och varma! Sen så passade jag på att köpa en ny remont till Rille, från hansbo som man kan knäppa både fram och bak. Lite lädertvål som man inte behöver vatten till som är grymt bra! Och sen Klaras julklapp, hon vet redan vad det är haha. Men det blev ett schabrak från Pessoa, blått.

Jag har ju sagt att jag söker medryttare och har nog ev. hittat. 2 damer i över 40 tror jag dem är. Jättetrevliga verkar dem och båda har ridit i hela sitt liv och dem vill gärna rida ut och verkar ansvarsfulla och seriösa. Sen var det också 2 tjejer i min ålder som var intresserade. jag sa att jag skulle höra av mig efter att dem hade provridit!
Så vi får se hur det går och hoppas nu mina hästar sköter sig och inte testar dem allt för mycket haha.

Kommentarer
Postat av: klars-hästblogg

de e ju sån nosgrimma kyra hade, som hon tog sönder, vart köpte du den ? vill ha en likadan, den va förliten sen som jag köpte nu :S

2010-01-06 @ 12:39:09
URL: http://klarrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

OBS! Godkänner INTE anonyma kommentarer!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback